BOEK NU
18 mei 2018

Goede voornemens voor een bijzondere vakantie in Hillside Beach Club

Wie zich voor 2018 heeft voorgenomen om meer sportieve of culturele activiteiten te gaan doen, kan zijn of haar motivatie halen uit een bijzondere vakantie. Hillside Beach Club, een gereputeerd topresort aan de Egeïsche kust, heeft enkele programma’s voor 2018 voorzien die zowel fanaten als beginnelingen zullen bekoren. De mediterrane setting, de topservice en het ‘feel good’ gevoel krijg je er in deze ‘hemel op aarde’ bovenop. Niet voor niets heeft Hillside Beach Club 99% tevreden klanten en 68% terugkerende klanten, en was het resort het voorwerp van een case study voor marketingstudenten aan de Harvard Business School, één van de meest toonaangevende universiteiten ter wereld.

Classical Music on the Sea

Classical Music on the Sea is één van de meest magische en exclusieve events in Hillside Beach Club. Het Kamerorkest van Ankara, dat geldt als één van de beste ensembles van Turkije, brengt een klassiek concert vanop een drijvend platform. De prachtige melodieën van Vivaldi’s Vier Seizoenen bezorgen die avond een onvergetelijk zomermoment. Toeschouwers genieten van het drijvende orkest bij een romantische, oranjerode zonsondergang over de Egeïsche Zee. Het concert wordt kostenloos aangeboden voor hotelgasten en vindt plaats op 3 augustus 2018.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=5XFcUWBPjhg

​Wie helaas niet tijdens Classical Music on the Sea verblijft in Hillside Beach Club, kan iedere donderdag de Movie Night on the Beach meemaken, een activiteit die zeer gewaardeerd wordt door de hotelgasten omwille van de unieke setting.

Feel Good Week

Wie op zoek is naar een gezonde geest in een gezond lichaam, kan deelnemen aan de ontspannende ‘Feel Good’ themaweek. Tweemaal dit jaar, tussen 6 en 12 mei en tussen 1 en 6 oktober 2018, wijdt Hillside Beach Club een hele week aan yoga, gezonde voeding en innerlijke rust. Unieke ervaringen bezorgen een ‘goed gevoel’ en revitaliseren lichaam en geest via rust en stilte. Tijdens de Feel Good Week vinden meerdere yogasessies per dag plaats op bijzondere locaties van Hillside Beach Club, zoals op Silent Beach - het rustige adults-only strand, of op een grote zeilboot die uitvaart bij zonsondergang. Fitness, wandelen, wellness, voedingsadvies en een gezond menu met mediterrane ingrediënten zorgen verder voor nieuwe energie en een stralend gevoel.

De hele zomer biedt Hillside Beach Club ontspanning met activiteiten zoals yoga en pilates. Voor een ultieme verwenbeurt kunnen gasten kiezen uit een selectie van wellnessbehandelingen in de Balinese SANDA Nature Spa, verscholen in een dennenbos, of de authentieke Turkse SANDA Spa, die zorgen voor verjonging van lichaam en geest. Creatieve geesten kunnen zich dan weer uitleven tijdens artistieke workshops bij het bouwen van een terrarium, beschilderen van zijde of ontwerpen van mozaïek.

Summer Challenge

​Sportfanaten vinden een waarlijk uitdagend programma tijdens de Summer Challenge tussen 4 en 10 juni of tussen 24 en 29 september 2018. Hillside Beach Club brengt dan een speciaal aanbod sportieve workouts die beklijven door zowel de inspanning als het plezier. Alles draait om sport, actie, beweging en energie! Dit gaat van spinning op het strand tot Cardio & Dance party’s met uitzicht op zee tot fietsen, wandelen en joggen door de bergachtige en groene omgeving van Fethiye. Voorop staan het plezier van het sporten en het genoegen van de zelfoverwinning bij de uitdagende activiteiten.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=htV1jW8WttM

Hillside Beach Club biedt overigens een watersportcentrum van wereldklasse, met een breed scala aan sporten zoals zeilen, catamaran, canoeing, waterski en wakeboarden. In Hillside Beach Club is de eerste officiële school voor waterskiën en wakeboarden in Turkije gevestigd.

OVER Hillside Beach Club

Het 5-sterrenresort Hillside Beach Club, uitgebaat door Alarko Tourism Group, ontvangt sedert 1992 gasten in de Kalemya baai, omgeven door de pijnbossen, aan de Egeïsche kust, op 4km van Fethiye. Hillside Beach Club ligt op ca. 55 km (1 uur rijden) van de luchthaven van Dalaman in Turkije.

De setting garandeert een ontspannen verblijf in harmonie met de ongerepte natuur. De 330 kamers, in terrasbouw tegen de groene heuvel, hebben alle hedendaags comfort en een fantastisch uitzicht. Er zijn drie stranden, waarvan twee voorbehouden voor volwassenen. Drie restaurants bieden een van de beste hotelkeukens van Turkije. Gasten verblijven in vol pension met dranken bij de maaltijden. De club biedt tal van activiteiten en ontspanningsmogelijkheden voor families. Naast een watersportcentrum van wereldklasse zijn er onder meer tennis, volleybal en diverse workshops. Er zijn twee spa’s, die naast behandelingen en faciliteiten ook ontspannende activiteiten bieden.

​Het resort staat erom bekend de beste hotelservice van Turkije te geven, met 99% tevreden klanten en 68% terugkerende klanten. Het succesverhaal van Hillside Beach Club was het voorwerp van een case study voor marketingstudenten aan de Harvard Business School (*), één van de meest toonaangevende universiteiten ter wereld.

(*) zie https://www.intothesails.com/newsroom/hillside-beach-club-de-ultieme-familiebestemming-volgens-harvard-business-school

VOLGEN

www.facebook.com/hillsidebeachclub

www.instagram.com/hillsidebeachclub